Press Pixels
Background Slider

SERVICE

Ook voor service en garantie willen wij onze klanten graag zo goed en efficient mogelijk van dienst kunnen zijn.

Daarom verzoeken wij om eerst telefonisch contact met ons op te nemen als een door ons geleverd apparaat niet goed functioneert. In dat geval gaan we eerst proberen, of er telefonisch uitkomst kan worden geboden. Dit voorkomt onnodig in- en uitbouwen en wellicht een negatieve ervaring, als achteraf blijkt dat de oorzaak moet worden gezocht in de installatie, kallibratie, software‚ Mocht dit geen uitkomst bieden en blijkt het noodzakelijk om het apparaat op te sturen dan adviseren wij u ook graag eerst.

Houdt alvast wel rekening met het volgende:
Op alle door ons geleverde producten geldt de door de fabrikant aangegeven garantietermijn.
Zie hiervoor de voorwaarden die met het apparaat zijn meegeleverd.
Er kan uitsluitend garantie worden verkregen, als binnen de vastgestelde garantietermijn het apparaat wordt aangeboden voorzien van:

Een geldig* garantiebewijs

Overige benodigdheden, zoals eventuele codekaart, enz.

Een goede schriftelijke klachtomschrijving

*Alleen een verkoopnota van u aan de eindgebruiker (consument) wordt geaccepteerd als garantiebewijs.

Met een Stefter factuur ( een z.g.n handelsfactuur) kan geen aanspraak worden gemaakt op Europese Garantievoorwaarden. Let op, dat bij verkoop van het apparaat het type nummer en een datum worden vermeldt op de factuur. (het liefst ook voorzien van een serienummer)
Zonder deze vermelding is dit ook geen geldig document.

De garantie komt te vervallen indien:

Op genoemde originele aankoopbon cq. Document iets is veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar gemaakt.

Het type of serienummer op het apparaat is veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar gemaakt.

Niet gebruik wordt gemaakt van originele software. (indien van toepassing)

Het defect een gevolg is van uitwendig geleden schade (waterschade, val, ondeskundig gebruik enz)

Wanneer het garantiezegel is verbroken of er eerder reparaties zijn uitgevoerd door niet bevoegde servicediensten of personen personen.

Direct aan deze servicediensten opsturen levert u de volgende voordelen op:

Snellere afhandeling.

Besparing van kosten (enkel verzendkosten tussen u en de servicedienst).

Direct contact met de reparateur.

Mocht u desondanks besluiten om deze apparaten toch aan ons op te sturen, dan wijzen wij u erop dat wij slechts optreden als bemiddelaar en eventuele extra verzendkosten worden aan u doorberekend.

Wij hopen u hiermee de meest efficiente serviceafhandeling te adviseren. In geval van problemen met een door ons geleverd toestel, blijven wij gaarne bereid om u van dienst te zijn of te bemiddelen.

Voor meer informatie:

Stefter caraudio & multimedia
Oosterbracht 15, 

7821CC  EMMEN

Tel: 0528-280820 
verkoop@stefter.nl